Met dbf.nl bind je klanten

Dbf biedt hun services aan op het gebied van databeheer, klantcontact en klantloyaliteit. Dbf.nl helpt om het klantcontact te verbeteren, maar ook is het doel om deze klanten vervolgens tot vaste klanten te maken. Dbf.nl bestaat twintig jaar en beheert op dit moment 3,5 miljoen klantgegevens. Een echte professional en een waardige partner dus.

Over dbf.nl

De missie van dbf.nl is om het abstracte concreet te krijgen en het ingewikkelde eenvoudig. Dit doen zij door het verzamelen en structureren van gegevens. Dit kunnen zowel online als offline data zijn. Zo ontstaat er een helder inzicht in het gedrag van gebruikers. Je kunt dan gerichter inspelen op de behoeften van jouw (potentiële) klanten, waardoor de verkoopcijfers zullen groeien en waardoor je klanten aan jouw bedrijf zal weten te binden. 

Veiligheid

Daarnaast zorgt dbf.nl voor het professioneel beschermen van uw data, zodat ook de veiligheid gewaarborgd is. Gegevens zijn heilig en worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en discretie behandeld. Dit geeft ook een goed gevoel.

In de volgende marktsegmenten is dbf.nl werkzaam:

  • Data management: om het maximale te halen uit al je klantgegevens
  • Marketing automotion: de juiste boodschap op het juiste moment
  • Printen & mailing versturen: voor het maken van doeltreffende mailings
  • Spaar- en loyaliteitsprogramma’s: versterk de relatie met je klanten en maak van jouw klanten loyale klanten
  • Ledenadministratie: het beheren van het hele ledenproces
  • Klant contact centrum: bellen, mailen, social media, chatten, WhatsApp…centraal georganiseerd

Inspiratie opdoen

Op de website van dbf.nl vind je een kenniscentrum waar artikelen en informatie vanuit de hele wereld is verzameld over klantloyaliteit. Ook vind je daar een blog over hoe je zelf een zakelijk loyaliteitsprogramma kan opzetten. Nieuwsgierig? Lees hier meer: kenniscentrum.