Social Advertising trends van Mad Pack

In de vorige artikelen heb je kunnen lezen over nieuwe trends zoals sociaal luisteren en contextueel content. In dit artikel gaan wij nader in op de volgende trends die zich gaan voordoen in 2020. 2019 kent welgeteld nog één maand, dus het is slim om dit artikel goed te lezen, zodat jij weer op de hoogte bent van de nieuwste trends. Kijk ook is op de de volgende website: www.madpack.works voor de nieuwste trends op het gebied van online marketing.

Adverteren op Facebook zal nieuwe klanten opleveren

Sociale platformen bieden een goedkope manier om jouw product of dienst te promoten bij miljoenen mensen. Adverteren op een van deze platformen gaat in 2020 de norm zijn, want sinds oktober 2017 is het aantal Facebook gebruikers met 1 mld gegroeid. Op die manier kan je miljoenen nieuwe prospect bereiken in verschillende regio’s.

LinkedIn

Grote kansen liggen tegenwoordig ook bij LinkedIn. Veel marketeers hebben dit niet aan zien komen, maar LinkedIn vormt een belangrijk marketingmiddel voor b2b advertenties. Dat komt omdat er veel zakelijk mensen actief zijn op het platform. Veel kleine bedrijven hebben door middel van LinkedIn advertenties enorme succes geboekt. Dat komt omdat je met LinkedIn gericht kan adverteren op bijvoorbeeld een bepaalde functietitel, vaardigheden of ervaring.

 Micro-influencers

Micro-influencers worden steeds populairder en verwacht wordt dat steeds meer bedrijven hier geld aan uit gaan geven. Een micro influencer is iemand die tussen de 1.000 en 100.000 volgers heeft. Het bouwen van relaties met deze personen kan enorm waardevol voor jouw product zijn. madpack.works heeft tientallen influencers in dienst die jou kunnen helpen met het opbouwen van je merk.